Retouren & garantie

Is er iets misgegaan met je bestelling of wil je iets toch terugsturen? Geen probleem, dat kan gewoon! Ook als je gebruik wilt maken van de afkoelingsperiode, zit je goed bij onze retourservice. Let wel op, er zijn een paar dingen waar dit niet voor geldt:

  • Sommige producten kunnen vanwege hygiëne niet terug. Denk aan in-ears. Deze zijn verzegeld bij aankoop. Als de verzegeling nog intact is, mag je ze gewoon terugsturen. Is de verzegeling verbroken? Dan vervalt het herroepingsrecht.
  • Software waarbij de verzegeling al open is. Met een intacte verzegeling mag je het nog retourneren.
  • Vloeistoffen zoals rookvloeistof of bellenblaas, als de verzegeling verbroken is.
  • Maatwerkproducten, zoals kabels die per meter verkocht worden.

 

Je bestelling is niet juist geleverd
Soms gaat er iets mis, sorry daarvoor! Neem binnen 14 dagen contact op met onze klantenservice. Je krijgt dan een retourformulier en de retourvoorwaarden. Het retourneren is gratis en wij sturen je zo snel mogelijk de juiste spullen.

  • Stuur het pakket terug in de originele verpakking, inclusief toebehoren (zoals kabels en handleidingen). Als er iets mist of de originele verpakking is weg, kan dat kosten met zich meebrengen.
  • Vul het retourformulier helemaal in en stop het bij het pakket.
  • Zorg voor een extra verpakking om de originele doos heen, zodat er geen stickers op de originele verpakking komen. Denk aan een doos, vuilniszak, of krantenpapier.
  • Vraag bij het verzenden om een track en trace code. Dit is je bewijs dat het pakket onderweg is.
  • Is je pakket zwaarder dan 30 kg? Laat het ons even weten. Je mag het pakket ook in onze winkel afgeven, als dat makkelijker is.

 

Je bestelling is beschadigd of defect aangekomen
We verpakken alles met veel zorg, maar helaas kan er iets fout gaan. Is de doos beschadigd? Weiger dan het pakket. Zie je pas na het openen dat er iets niet goed is? Laat het ons zo snel mogelijk (binnen 14 dagen) weten. We lossen het snel voor je op!

  • Stuur het pakket terug in de originele verpakking, inclusief toebehoren. Ontbreken er spullen of is de verpakking beschadigd? Dan kan dat invloed hebben op het bedrag dat je terugkrijgt.
  • Het retourformulier (dat je via onze servicedesk krijgt) moet volledig ingevuld bij de retourzending zitten.
  • Zorg weer voor een extra laag verpakking om de originele doos, zodat er geen stickers op de originele doos komen.
  • Vraag altijd om een track en trace code voor de verzending.
  • Gebruik ons antwoordnummer, zodat je niet zelf voor de kosten hoeft op te draaien. Is het pakket zwaarder dan 30 kg? Laat het van tevoren weten. Of breng het pakket langs in onze winkel.
  • Zodra we het pakket hebben ontvangen, onderzoeken we wat er aan de hand is.
  • We sturen je een gerepareerd product of een nieuw exemplaar zo snel mogelijk op.

 

Niet tevreden
Dat kan gebeuren, jammer! Als consument heb je het recht om je bestelling binnen 14 dagen zonder reden te retourneren. Deze ‘afkoelingsperiode’ begint de dag nadat je het product hebt ontvangen. Zorg ervoor dat je voorzichtig omgaat met het product en de verpakking. Producten mogen alleen gebruikt of geopend worden als dat nodig is om te bepalen of je ze wilt houden. Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice.

  • Stuur het pakket inclusief alle toebehoren in de originele verpakking terug. Als er iets mist of de verpakking is beschadigd, kan dat impact hebben op het bedrag dat je terugkrijgt.
  • Vul het retourformulier volledig in en voeg het toe aan het pakket.
  • Vraag bij verzending altijd een track en trace code.
  • Zorg voor een extra laag verpakking om de originele doos heen, zodat deze netjes blijft.
  • De kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening. Je mag het pakket ook zelf afgeven in onze winkel in Wapenveld.
  • Het volledige orderbedrag wordt teruggestort op je bankrekening.

 

Het product gaat kapot binnen de garantietermijn
Op bijna alle producten (behalve bijvoorbeeld flightcases en gebruiksproducten zoals batterijen of vloeistoffen) zit minimaal 1 jaar garantie. Gaat er iets kapot? Dan repareren of vervangen we het gratis. Neem eerst contact op met onze klantenservice.

  • Stuur het product terug met alle toebehoren en in de originele verpakking. Als er iets mist, kan dat gevolgen hebben voor je vergoeding.
  • Vul het retourformulier helemaal in en voeg dat toe aan het pakket.
  • Zorg voor een extra verpakking om de originele doos heen.
  • Vraag altijd een track en trace code bij het verzenden.
  • Wil je binnen 2 maanden na ontvangst retourneren? Bij een pakket van meer dan 30 kg moet je ons wel eerst even bellen. Je mag het product ook in onze winkel afgeven.
  • We onderzoeken het probleem zodra we het product binnen hebben.
  • Een gerepareerd of nieuw product sturen we zo snel mogelijk naar je terug.

 

Het product gaat kapot buiten de garantietermijn
Is je product buiten de garantietermijn kapot en wil je het laten repareren? Neem eerst contact op met onze klantenservice.

  • Vul het retourformulier volledig in en voeg het toe aan het pakket.
  • Pak de originele doos goed in (gebruik een extra verpakking).
  • Vraag een track en trace code bij de verzending.
  • De kosten voor het retourneren zijn voor jou. Je kunt de producten ook zelf afgeven in onze winkel.
  • Bij ontvangst onderzoeken we het probleem. Voor reparaties rekenen we €50,- incl. BTW onderzoekskosten, tenzij je akkoord geeft voor reparatie volgens de offerte.
  • Het gerepareerde product sturen we zo snel mogelijk naar je terug.